Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

2017. november 16. | Szerző: yde
Témakör: Gazdaság | Település: Bük
Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án tartotta főszezonzáró sajtótájékoztatóját, valamint az eseményen vette át a fürdő a Magyar Brands elismerő oklevelét is, melyet az idei évben a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.

A Magyar Brands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői itthon és a határon túl is. A Magyar Brands nem csupán a védjegy megkülönböztetéssel, egyszeri alkalommal segíti az adott márkát. A pályázatban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A bizottság döntésében nagy mértékben közrejátszott a fogyasztók körében elvégzett kutatás, amely a márka ismertségére irányult. A 2017-es évben három kategóriában díjazták a magyar márkákat: Kiváló fogyasztói márka, Kiváló üzleti márka, valamint Innovatív márka. A díjat a Magyar Brands managere, Inzám Andrea adta át Boros László Attilának, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatójának.
A sajtóeseményen jelent volt Ágh Péter országgyűlési képviselő, aki kiemelte, a fürdő a korábban elnyert, sikeres európai gyógyfürdő minősítés után egy újabb fontos elismerést tudhat magáénak. A Magyar Brands díj aktív segítség a fogyasztók számára, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje. Ágh Péter emlékeztetett arra is, milyen mozgalmas időszak volt az elmúlt háromnegyed év a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum életében: jelenleg is zajlik egy 1,5 milliárd forintos fejlesztési program, mely bátorságra, előrelátásra és a jövőbe vetett hitre vall. Emellett gőzerővel folyik a további projektek előkészítése is, így a Szent Kelemen gyógymedence rekonstrukciója, a gyógyászat teljes megújítása, a fedett fürdő teljes modernizálása, a beléptetőrendszer fejlesztése, napenergiára és termálvízre alapozó energetikai rendszer kiépítése. A desztináció fejlesztése mellé állt Magyarország Kormánya is, hiszen a gyógyhely - fürdőn kívüli -funkcióinak fejlesztéséhez 1 milliárd forintos támogatást nyújt Bük Város Önkormányzatának.
Dr. Németh Sándor polgármester elmondta, Bükön és Bükfürdőn a korábbi évekhez képest 2017-ben emelkedett a vendégéjszakák száma. Az előző évekkel összevetve az osztrák vendégek jelentősen nagyobb számban érkeztek a településre köszönhetően a város és a fürdő Ausztriára fókuszáló kampányainak. Az önkormányzat a magánszállásadók versenyképességét támogatásokkal segíti, melyekre pályázni lehetett: a kiadott engedélyek száma kb. 300-nál jár. A település még mindig július és augusztus hónapokban mutat kiemelt telítettséget, ez többek között a nyári rendezvényeknek is köszönhető. A polgármester kiemelte, fontosnak tartja a turizmussal kapcsolatos képzések magas színvonalát és úgy véli, a turisztikai pályát vonzóvá kell tenni a munkavállalók számára. Ausztria közelsége erős hatással van a helyi munkaerő piacra, ezért külön is örömét fejezte ki amiatt, hogy a fürdőnek lehetősége nyílt az idei évben több alkalommal is emelni a dolgozók bérén.
A sajtótájékoztatón Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója szezonértékelő beszédében kifejtette: a 2017-es nyár sikeres volt Bükfürdőn. A Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum látogatószáma a főszezonban 5%-kal több volt a tavalyi évhez képest, amely 94 millió forint többletbevételt jelentett a fürdő számára. Ezt a növekedést a nyári, időként hűvös, esős időjárás sem befolyásolta különösebben, így a fürdőkomplexumban megrendezett programok is rendben lezajlottak. A júniustól szeptember elejéig tartó időszakban a Büki Gyógyfürdő Zrt. 18 hektáros területén minden létesítmény rendben üzemelt.
Új szolgáltatásokkal is bővült a fürdő idén, így még több attrakcióval, családi rendezvényekkel várták a vendégeket mind a fürdőn belül, mind a fürdőn kívül is, amely nagyban köszönhető a helyi partnerekkel való sikeres együttműködésnek. A közös munka eredményeként a városi rendezvények előtt megnyílt a fürdő kapuja: a fürdővendégek a strand területén kaphattak ízelítőt a település által szervezett programokból. A nyári hónapokban a fürdő 175 fő dolgozói létszámmal üzemelt.
A vezérigazgató beszédében kiemelte, hogy a fő cél továbbra is a szezonalitás csökkentése, valamint, hogy a jövőbeni fejlesztéseknek köszönhetően a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum még vonzóbb ponttá válhasson a magyar turisztikai piacon. E cél eléréséhez a nagyobb, kézzel fogható változások 2018-ban valósulnak meg a fürdőben, míg az idei évben főként előkészítő munka folyt.

Megosztás:
Úton, út félen történnek érdekes, izgalmas, szokatlan események! Ha ilyet lát, tapasztal, és úgy gondolja,
hogy ezt megosztaná másokkal is küldjön e-mailt, fotót az mailre.
Kapcsolódó képek
2019. május 23. csütörtök • Dezső
hirdetés
Olvasnivaló a témában
10 év képekben - Tisztújító közgyűlés és jubileumi fotókiállítás Bükfürdőn Május 6-án tartotta éves közgyűlését az idén 10 éves évfordulóját ünneplő Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület. Az ünnepi rendezvényen beszámoltak az egyesület előző évi tevékenységéről és pénzügyi helyzetéről, valamint az idei terveikről is, továbbá megválasztották az egyesület új FEB és elnökségi tisztségviselőit is.
Idén is a tőle megszokott színvonalat hozta BükfürdőA Bükfürdő Thermal & Spa a tavalyi évhez hasonlóan 2018-ban is elnyerte a Magyar Brands díjat, idén azonban már két kategóriában. A Kiváló Fogyasztói Márka mellett sikeresen pályázott a Kiváló Munkáltatói Márka kategóriában is, melynek díjátadó ünnepségét tartották 2018.
Új vezető a büki Nestlé élénÖrvendetes, hogy az elmúlt években folyamatosan fejlődik a Nestlé Bükön, mellyel számos helyi és környéken élő polgár megélhetését biztosítják. Milyen célokkal, tervekkel vette át az igazgatói széket, várhatóak -e további bővítések?
Csatlakozz hozzánk!
Répcevidék online